woensdag 11 april 2012

Strijkvelours/flock

Ja jullie weten het wel. Mijn naaimachine is stuk. Vandaag weggebracht ter reparatie dus hopenlijk snel weer terug.
Vandaag een kadootje gemaakt voor de nieuwe kleindochter van mijn collega.
Dit ideetje heb ik al een tijdje. Ik had eigenlijk gedacht het voor fay te doen. Ga ik ook zeker doen want ik vind het zo'n schatje!!!
De rondjes maakte ik met de perforator. super om je restjes flockfolie op te maken.

Maar deze is voor Jana. Ze is vandaag geboren.


De foto's zijn wat dof. het is nu avond en morgen geef ik het shirtje aan mijn collega.
De kleuren zijn in het echt feller. Roze met licht roze en roze met glitter.

5 opmerkingen:

  1. Zo tof! Goed idee om zo de restjes op te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel kado! Ik kende flockfolie helemaal niet, maar ga het zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh echt helemaal super zeg !!!! Maar wel een gedoe ws geweest alles precies op zijn goede plaats te houden ws of geen probleem?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk idee voor een meisjescadeautje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ging goed lisette. viel me alles mee

    BeantwoordenVerwijderen