zaterdag 7 april 2012

Pasen zit vol tradities bij ons

Elk jaar met pasen verft mijn vader eieren. Eerst met mij en mijn zus en mijn moeder. Nu met mijn kinderen. Vandaag was hij weer bij ons. Heerlijk.








Ik ben eigelijk heel de zaterdag aan het bakken.
Bij ons in de familie (mijn moeder is duits) bakken we paaslammetjes en hazen van cake en een speciaal soort paasbrood. Mijn moeder kan al een tijdje niet meer bakken. Deze traditie heb ik dus op me genomen voor de hele familie.
Op de foto zie je 1 portie. Ik heb 4 van die porties gebakken vandaag.




Op het eind van de dag zet ik altijd al het ontbijt klaar. Pim verstopt dan de eitjes voor de kinderen!!

1 opmerking:

  1. Ik hou van traditie's-heel belangrijk voor kinderen. En wat een leuke opa-een opa naar mijn hart-creatief bezig zijn met kids. En al dat lekkere eten belooft wat. Geniet van alle lekkerheid en van elkaar. Lieve Paasgroet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen