zaterdag 7 april 2012

Round robin Receptenjournal

Dit weekend was het laatste verzendmoment.
Ik hoop nog een paar blz binnen te krijgen. Mijn boekje is helaas verloren gegaan bij de post!
Meiden als je je boekje nog niet binnen hebt dan nu stoppen met kijken en van de week gewoon een keertje terugkomen naar mijn blog ;-)

Maar ik heb het jullie al een aantal maal beloofd. Ennuh jullie kunnen dan ook zien wat me een beetje bezig heeft gehouden de laatste tijd.

hierbij mijn blz.

Deze zijn gemaakt voor Brigitta








Deze voor Angela,











Vanaf dat moment ben ik een beetje terug gegaan naar mijn materialen.

Voor Mariska





Toen voor Yvonne




Toen voor Nienke







Daarna voor Marielle
 





En als laatste voor Marit,






Hieronder foto's van mijn pagina's
Ik moet maar even kijken of ik de puf heb om nog eens blz te maken maar ik heb al wel een boekje voor de pagina's welke ik heb ontvangen en nog ontvang. Ik plak ze snel in en dan laat ik jullie nog zien wat ik allemaal ontvangen heb.







 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt! Daar zitten heel wat uurtjes huisvlijt in! Ook zo leuk zijn die schortjes en tasjes die je hebt genaaid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je joke.
      Inderdaad er zit heel wat werk in. Ik ben er wel achter gekomen dat ik beter met stof dan met papier ben.
      Het was een leuk project voor de wintermaanden dan ben ik veel meer binnen en dan is het heerlijk om te knutselen!!

      Verwijderen