zaterdag 24 december 2011

Kerst kadootjes





Ja we zijn hard aan het werk geweest.
Voor mijn oma en mijn zus een pot met koekjes gemaakt met lieve labeltjes eraan.
Voor mijn moeder en schoonmoeder nog een mooi ritstasje(gemaakt van een inpaklap uit Japan)
Het ritstasje van mijn schoonmoeder is op de maat van haar E reader.
Het patroon is van de clutch van Elisanne kijk hier
Nu vandaag nog een pot vullen voor mijn schoonmoeder met koekjes en dan bak ik er ook nog wat voor mijzelf want ze zijn heerlijk!!!!
Wil je ook bakken? Hier het recept:
Knabbelkoekjes:
ingredienten:
225 gram bloem
1 theel bakpoeder
125 gram boter
100 gram suiker
1 ei
1/2 theelepel vanille essense
bovenlaag:
50 gram mini marshmallows
75 gram gehakte noten
50 gram pure choc.

Bereiding:
zeef de bloem met bakpoeder. boter met suiker ei en vanille erdoorheen kloppen.
balletjes van het deeg draaien ter grote van een walnoot
beetje platdrukken op de bakplaat. stukje uit elkaar leggen
Op 160 graden 12 minuten bakken (tot ze goudbruin zijn)
Als ze uit oven komen chocolade au bain marie smelten beetje op het koekje en dan de marshmallows en noten erop!!

heerlijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten